Kouvolan SM-kisat

Kilpailutiedotteet Suomessa järjestettävistä kilpailuista: kilpailukutsut, taulujärjestykset, majoitusvaihtoehdot.
Avoin foorumi, vain rekisteröityneet voivat kirjoittaa.

Valvoja: postmaster

Lasse Hiltunen
Viestit: 207
Liittynyt: 24.04.05 06.48

Viesti Kirjoittaja Lasse Hiltunen »

Mihin kiire, 6-sisäkisaa 13:sta ovat merkityksettömiä
Marko Järvenpää
Viestit: 947
Liittynyt: 04.01.05 08.37

Viesti Kirjoittaja Marko Järvenpää »

Lasse, jos katsoit taljan alla olevaa listaa niin siellä pitäisi olla kaikkikisat mukana.
Syy miksei Jukan listassa niitä ole on kisajärjestäjien vika. Ei ole toimitettu oikeanlaista dataa Jukalle. Jukka ajaa scripteillä listat kuntoon. Ei käsitöitä, taljan alle tein itse käsin kyseisen listan käsin...
Timo Rantanen
Viestit: 3670
Liittynyt: 12.01.04 15.21

Viesti Kirjoittaja Timo Rantanen »

Itse asiassa minä tein tuon listan käsipelillä loppuun, apuna käytin Jukan listaa.
Ari Tuokkola
Viestit: 1034
Liittynyt: 21.09.09 19.19
Paikkakunta: Teuva

Viesti Kirjoittaja Ari Tuokkola »

Ari Tuokkola kirjoitti:Vaistolaisia sorsitaan noin pienellä määrällä ampujia :cry:
Mitä jos vähennettäisiin 2 paikkaa taljajasta tai tähtäimestä ja lisätään ne vaistoon, niin saatais sinne vähän kisaa. Kyllä kisoissa pitää olla ainakin kuusi paikkaa, vaikka ei itse pääsisikään :twisted:
susanna makkonen
Viestit: 332
Liittynyt: 18.02.08 19.00
Seura: JJA

Viesti Kirjoittaja susanna makkonen »

Mä ja Anne ollaan myös NT ja YT listalla, ja olettaisin että me ammutaan SM-kisoissa omassa NT luokassa, jos muutkin likat ovat paikallaa että saadaan kisa aikaiseksi. Eli siinä kaksi paikkaa alemmaksi putoo pudotus raja. :)
Timo Rantanen
Viestit: 3670
Liittynyt: 12.01.04 15.21

Viesti Kirjoittaja Timo Rantanen »

susanna makkonen kirjoitti:Mä ja Anne ollaan myös NT ja YT listalla, ja olettaisin että me ammutaan SM-kisoissa omassa NT luokassa, jos muutkin likat ovat paikallaa että saadaan kisa aikaiseksi. Eli siinä kaksi paikkaa alemmaksi putoo pudotus raja. :)
Jos et pääse ampumaan Kouvolaan, ilmoita siitä toimistoon sähköpostilla. Seuratkaa ko. tiedostoa, sitä päivitetään koko ajan. Saattaa rajan alapuolella oleville aueta paikka. Naiset joilla on tulos Yleisessä luokassa, ilmoittakaa ammutteko Yleisessä vai naisissa.

Sähköpostiin kiitos, en halua että täällä foorumissa tulee ilmoituksia missä luokassa kuin ampuu. Kiitos.
Timo Rantanen
Viestit: 3670
Liittynyt: 12.01.04 15.21

Viesti Kirjoittaja Timo Rantanen »

Ari Tuokkola kirjoitti:
Ari Tuokkola kirjoitti:Vaistolaisia sorsitaan noin pienellä määrällä ampujia :cry:
Mitä jos vähennettäisiin 2 paikkaa taljajasta tai tähtäimestä ja lisätään ne vaistoon, niin saatais sinne vähän kisaa. Kyllä kisoissa pitää olla ainakin kuusi paikkaa, vaikka ei itse pääsisikään :twisted:
Osallistujamäärät on laskettu Oulun SM kilpailuiden mukaan ja Oulussa oli vain 6 YV ampujaa ja 4 NV ampujaa. Eli suhteessa Oulun osallistujamääriin, vaistoluokat saivat enemmän ampujia kuin muut luokat.
Timo Rantanen
Viestit: 3670
Liittynyt: 12.01.04 15.21

Viesti Kirjoittaja Timo Rantanen »

Ajan tasalla oleva karsintatilanne on tämän linkin takana, en päivitä foorumissa olevaa listaa ollenkaan. Joten älkää luottako siihen, tämä on ainoa oikea:

http://www.jousiampujainliitto.fi/www/1 ... o_2010.pdf
Mikko Holappa
Viestit: 154
Liittynyt: 22.11.06 22.56
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mikko Holappa »

susanna makkonen kirjoitti:Mä ja Anne ollaan myös NT ja YT listalla, ja olettaisin että me ammutaan SM-kisoissa omassa NT luokassa, jos muutkin likat ovat paikallaa että saadaan kisa aikaiseksi. Eli siinä kaksi paikkaa alemmaksi putoo pudotus raja. :)
Sitten mulla on karsintaraja enää yhden pisteen päässä.. :lol:
Raimo Järvinen
Viestit: 62
Liittynyt: 04.01.05 17.09
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Raimo Järvinen »

Jos voittaa turussa YT-luokan niin ei tulosta ilmeisesti huomioida.
HU-JA Nieminen Jari YT tulos 563
Raimo Järvinen
Raimo Järvinen
Viestit: 62
Liittynyt: 04.01.05 17.09
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Raimo Järvinen »

Löytyikin markon listalta.
Raimo Järvinen
Timo Rantanen
Viestit: 3670
Liittynyt: 12.01.04 15.21

Viesti Kirjoittaja Timo Rantanen »

Raimo Järvinen kirjoitti:Jos voittaa turussa YT-luokan niin ei tulosta ilmeisesti huomioida.
HU-JA Nieminen Jari YT tulos 563
Niin kuin tuossa aikaisemmin pyysin, niin halusin korjaukset sähköpostilla. En tänne foorumiin, korjaan varmasti asian. Tahallani en jätä ketään pois, koska se ei hyödytä minua millään lailla.
timo.lumiainen
Viestit: 17
Liittynyt: 31.10.06 09.29
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja timo.lumiainen »

Mikko Holappa kirjoitti:
susanna makkonen kirjoitti:Mä ja Anne ollaan myös NT ja YT listalla, ja olettaisin että me ammutaan SM-kisoissa omassa NT luokassa, jos muutkin likat ovat paikallaa että saadaan kisa aikaiseksi. Eli siinä kaksi paikkaa alemmaksi putoo pudotus raja. :)
Sitten mulla on karsintaraja enää yhden pisteen päässä.. :lol:

Katsellut tätä karsinta touhuä vähän ihmetellen kun päätetään karsintaraja ja sitten ainoat kisat on täynnä missä vielä voisi yrittää..

No onneksi muissa urheiluissa huolehditaan että kaikki saa rauhassa yrittää kisapaikkaa pitenmällä aikavälillä kun ajttelee että on ampujia jotka eivät ole edellisenä vuotena ampuneet ja eivät kisoissa ehdi liikkua työ tai muiden harrasteiden kautta.. tai uudet lajiin tullleet joutuu pitään "sapattivuoden" SM-kirossa..;)

MUTTA eniten ihmettelen kun viime vuotena tuli kaveri joka ei kisoihin ehtinyt kun tekee joka päivä töitä ja tulee yleiseen taljaluokkaan ja ampuu SM-Hopean ihan kylmiltään ja nyt häntä ei edes karsintalistoilla näe...?

oliko hän sen verran kova "piikki" toisten ampujien lihassa että unohdetaan SM-tuloksella kylmästi listoilta pois kokonaan ja en ihmettele jos kyseinen kaveri ei enään edes ole ostanut lisensiä tälle vuodelle, niin tekisin itsekkin hänen tilassaan..;)

Tulee vain mieleen että kaveri kun kilpailut hyvin paljon muissa lajeissa ei tule kommentoimaan, mutta vähän koen itse häpeäksi että viimevuoden tulosta ei edes seuraaviin SM-kisoihin noterata mitenkään.. :?

No muille rehellistä kisaonnea..!!
Miika Aulio
Viestit: 3546
Liittynyt: 17.12.04 09.58

Viesti Kirjoittaja Miika Aulio »

Taisi toinen vaihtoehto olla että SM-kisoja ei järjestetä laisinkaan. Järjestämisestä kiitos Kouvolalle!
Merja Rytky
Viestit: 91
Liittynyt: 18.04.05 19.46

Viesti Kirjoittaja Merja Rytky »

[quote="timo.lumiainen"]

Katsellut tätä karsinta touhuä vähän ihmetellen kun päätetään karsintaraja ja sitten ainoat kisat on täynnä missä vielä voisi yrittää..


Tornioon mahtuu ampujia viellä.
Vastaa Viestiin