Oulun sisä SM kisoihin isompaa kimppakyytiä

Kilpailutiedotteet Suomessa järjestettävistä kilpailuista: kilpailukutsut, taulujärjestykset, majoitusvaihtoehdot.
Avoin foorumi, vain rekisteröityneet voivat kirjoittaa.

Valvoja: postmaster

Mika Hook
Viestit: 15
Liittynyt: 04.06.09 13.51

Oulun sisä SM kisoihin isompaa kimppakyytiä

Viesti Kirjoittaja Mika Hook »

Olen järjestämässä kisailijoille ja huolto henkilökunnale (unohtamatta suurta yleisöä) kimppa kyytiä etelä suomesta Ouluun kisaviikonlopuksi.

Homma on suunniteltu menevän niin, että iso bussi on varattu ja kuljettaja on hommattu.
Bussi lähtee Turusta perjantaina aamulla, ja tulee Helsinkiin.
Tämänjälkeen suuntana on Oulu pienin pysähdys / reitti muutoksin varattuna. Tarkoitus olisi olla Oulussa illan aikana niin, että kaikki kilpailijat kerkee nukumanan.

Auto ja kuljettaja on käytössä koko viikonlopun ja samalla autolla paluu sunnuntaina kisojen jälkeen takaperosella reitillä.

Hinta politikkaana olen laskenut kustannukset koko lystille 80€ / henkilö. Hintaa ei muuteta lähtöpaikan / ampujan painon / kyytiin nousevien määrän tai muunkaan mukaan. Varautukaa myös siihen että voitte joutua siirtymään jonkun kilometrin bussin reitille (ei kotoa noutoja).

Hinta sisältää auton polttoaineineen, kuljettajan ja hänen yöpymiset. Hinta sisätää tietysti hotellin ja kisapaikan väliset kuljetukset.
Hinta ei sisällä matkustajien majoittumisia tai muutakaan paikan päällä tapahtuvaa.

Autoon on nyt tarkoitus ottaa 40 henkilöä + tavaat.
Alustavan tiedustelun mukaan ilmoittautuneita on jo noin 10 henkilöä.
Halukkaat ilmoittautukoot minulle s-postilla mika.hook@lassila-tikanoja.fi. Ilmoittautumiseen tarvitsen nimen lisäksi paikkakunna ja puhelin numeron.

Auton reitti mukailee ilmoittautujien mukaan. Ja aikataulua muokataan myös sen mukaan.
Ilmoittelen tällä palstalla miten ja millä aikataululla auto liikkuu (lähes realiaikaisesti).

Nyt on hyvä paikka ottaa rento asento ja lähteä joukolla Ouluun edullisesti. Myös huoltojoukkojen! :D
Mika Hook
Viestit: 15
Liittynyt: 04.06.09 13.51

Viesti Kirjoittaja Mika Hook »

Nyt on tehty muutoksia kuljetukseen.
Linja-auto on vaihdettu pienempään. Nyt tarjolla on 19 paikkanen. Hinta ja muut on pysyneet samoina.

Ilmottautuneita on reilu 10.
Jos ei saada pienempää autoa täyteen maaliskuun 6 mennessä, joudun perumaan koko kuljetuksen.

Nyt olis aika ilmottautua, jos mielii matkaan.
Matti myöhäsiä ei odotella, koska niiden takia kuljetus joudutaan ehkä perumaan.
Mika Hook
Viestit: 15
Liittynyt: 04.06.09 13.51

Viesti Kirjoittaja Mika Hook »

Määräpäivä tuli ja meni.

Kokonaisuudessaan 11 osallistujaa kyyditykseen.

Joudun perumaan kyydin :(

Kaikille ilmoittautuneille olen lähettänyt viestiä s-postilla, koska sellaiset sattui olemaan.
Vastaa Viestiin